چگونه یک بازاریابی محتوا با کیفیت داشته باشیم؟
نوشته شده توسط : hamed

برای آغاز بازاریابی محتوا بایستی سه مورد را مدنظر سئو در مشهد خویش داشته باشید:

1) تعداد کاوش و لینک و پیوند‌هایی که برای محتوای شما ساخت‌و‌ساز میگردد را پیگیری فرمایید.
موسسه بازاریابی محتوا گزارش داده میباشد که حدودا نیمی‌از بازاریابان تعداد پیوندهای بازاریابی را که در فیض محتوای آنها ساخت و ساز می‌گردد پیگیری نمی کنند. در قبال، احتمالاً اکثری از این بازاریاب‌ها برای گزینش توفیق، به معیارهای عظیم تری مانند پیوندها تازه پشت گرمی می‌نمایند؛ این نادرست میباشد. برخلاف ملاک‌های همگانی‌خیس، سود‌های کاوش یوزرها، در بازاریابی به شما قابلیت و امکان می دهند کسانی را که احتمالاً عشق و علاقه حقیقی وواقعی به خرید یک جنس یا این که سرویس ها دارا‌هستند، شناسایی نمایید.

2) استخدام مولف‌های توانمند و فروشنده‌های عالی، منجر فروش محصول ها می گردد.
اعضای گروه بازاریابی خویش را تشویق نمائید که email تبلیغ کالا شما‌را به مدیران فروش قادر ارسال نمایند. گروه شما همینطور قادر است مجال و هر یک سری وقت یک توشه چهت نیل به هر کدام از امتیازاتی که شما گزینش نموده اید را تغییر و تحول دهد.

ما یک نماینده پیشرفت فروش یا این که یک بازاریاب برای بازاریابی داریم و هنگام برقراری تماس در میان یک تا پنج امتیاز دارای شرایط را انتخاب می کنیم. بعد از آن ، بعداز اتمام تماس ، فروشنده می بایست یک امتیاز گزینش نماید. این به ما امداد می‌نماید تا تشخیص دهیم که آیا بازاریابی و فروش در یک سمت میباشند. چنانچه چنین نباشد ، این دعوا برای هر دو گروه ساخت‌و‌ساز میشود تا شعور نمایند که به چه شکل کمپانی ما تحت عنوان یک آحاد بایستی تماس‌های فروش را مدیر نماید.

3) محتوای خویش را برای بازاریابی محتوا، کیفیت عالی فرمایید.
مثلا در حالتی که محتوای شما، از روش تلفن باعث به اخذ بخش اعظمی از تولیدات دارنده صلاحیت بازاریابی می‌گردد، ولی تعداد مقداری‌از آن ها به مشتری تبدیل می گردند، علامت این میباشد که مجموعه فروش شما به محتوای فعال کننده فروش بهتری نیاز دارااست. همینطور می تواند به عدم رابطه میان مواد بازاریابی کمپانی شما و فروشندگان پیام رسان با هدف ها شما اشاره نماید. برای گزینش اینکه کدام یک از منابع مهم سبب به تبدیل میگردند، از 20 فروش اخیر کمپانی خویش حسابرسی ایفا دهید.





:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: